vineri, 13 decembrie 2013

Wild Carpathia - documentar


In ultimii ani se vorbeste mult despre protectia si prezervarea naturii, si multe sunt discutiile care neaga posibilitatea de a pune progresul tehnologic la indemana oamenilor fara a distruge patrimoniul ecologic al omenirii. In timp ce unii nu fac altceva decat sa discute, altii au trecut la fapte. Va propun sa vizionati un mic documentar Travel Chanel filmat de Alasdair Grant care sunt sigura ca o sa va placa si care ne povesteste, dupa cum va dati seama din titlu, despre natura inca pura a Carpatilor dar si despre viata de zi cu zi a oamenilor din aceasta zona minunata.

 

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, Radu. Merci ca ai trecut pe aici si o seara frumoasa iti doresc.

      Ștergere
  2. Foarte frumos documentarul.Mi-am incarcat sufletul de verde și frumos, mi-a crescut inima de mandrie ca aceasta este tara mea, m-am intristat ca o vad strainii cat este de frumoasa, in timp ce noi nu cautam cu privirea decat sa mai vedem ce mai este de furat, de vandut, de distrus prin nepasare. Imi vine sa urlu, dar mi-e teama ca-mi va fi strigatul in zadar, neauzit, asa cum nici noi nu auzim cand natura, cutremurandu-se, striga la noi.
    Sarbatori cu bine, Rodica!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt in totalitate de acord cu tine, Maria. Ai redat perfect gandurile mele, de aceea nu am sa mai adaug nimic decat: Multumesc ca ai trecut pe aici si Sarbatori Fericite tie si tuturor celor care iti sunt dragi!

      Ștergere